От Миксер 2: 3 презентации на тема “Реклама”

На 14 Юни тази година, в Culturebeat (на открито със супер гледка към Витоша) се проведе вторият по ред Миксер. Присъстваха близо 300 души, които се изкефиха не само на добра музика и приятна атмосфера, а също на три кратки презентации на тема “Реклама”. Ако сте пропуснали да присъствате, не се тревожете: по-долу ще намерите видео материал с представянето на Велина, Косьо и Еленко. Тук са снимките.

Велина Мавродинова е графичен дизайнер и творчески директор на студиото за стратегически дизайн Ентусиазъм. Заедно с това спорадично сътворява илюстрациите на заглавните страници на ‘Капитал’. С хумор тя казва, че не рекламата, а хората лъжат. Вижте какво още мисли Велина за компаниите, кампаниите, марките, истината и създателите на реклама.

Велина Мавродинова от Ентусиазъм за истината в рекламата и лъжата from горичка on Vimeo.

За пандата (тази на WWF) и нейните прояви в рекламата разказва Константин Иванов. В момента той е зает с комуникациите и маркетинга на организацията тук в България, а миналото му включва работа в Лондон за BBC. Чуйте любопитните истории зад запомнящите се червени ‘For Sale’ табели до инициативата ‘Часът на земята’ и други по-скорошни кампании на WWF.

Константин Иванов, WWF за рекламните им кампании в България from горичка on Vimeo.

Еленко Еленков се занимава с реклама в New Moment, а някой от вас вероятно го разпознават като автор в “Дневник” и “Капитал”. Можете също да видите какво му е на ум в Eenk.com. Съвсем неслучайно, в това видео от втория Миксер, той споделя опита и знанията си за онлайн кампаниите. Ако сте замислили такава, хвърлете поглед на презентацията му и вземете няколко полезни съвета.

Еленко Еленков с прости напътствия за сложни кампании from горичка on Vimeo.


Коментарите не са позволени.