Александър Варов

Лекция „Устойчиви комуникации в социалните мрежи“

Александър Варов е консултант бизнес развитие на интернет компании, с 15 годишен опит в интерактивната реклама и онлайн пъблишинга. Работил е с компании, като Dir.bg, Mail.bg, Investor.bg, Darik Web, Atol Media, Imoti.net, AWSUM Interactive, EasyTrader.bg и др.

За лекцията

Терминът web 2.0 се появява през 2004-та година. Приблизително тогава публичен интерес стана и мощното навлизане на социалните мрежи. Днес е очевидно, че facebook, youtube, wikipedia и другите web 2.0 сайтове, промениха дълбоко световните обществота, медиите и маркетингът. Има ли връзка между тази промяна и моделите на устойчиво развитие?

  • Класическата реклама – „зло“ от ерата на еднопосочната комуникация.
  • Социалните медии носят нови ценности в маркетинг комуникацията.
  • Защо социалните мрежи са в помощ на агентите на промяна.
  • Как да изградим и поддържаме social media presence.

Leave a comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.