Лекция „Устойчиви комуникации в социалните мрежи“
Александър Варов е консултант бизнес развитие на интернет компании, с 15 годишен опит в интерактивната реклама и онлайн пъблишинга. Работил е с компании, като Dir.bg, Mail.bg, Investor.bg, Darik Web, Atol Media, Imoti.net, AWSUM Interactive, EasyTrader.bg и др.
За лекцията
Терминът web 2.0 се появява през 2004-та година. Приблизително тогава публичен интерес стана и мощното навлизане на социалните мрежи. Днес е очевидно, че facebook, youtube, wikipedia и другите web 2.0 сайтове, промениха дълбоко световните обществота, медиите и маркетингът. Има ли връзка между тази промяна и моделите на устойчиво развитие?
- Класическата реклама – „зло“ от ерата на еднопосочната комуникация.
- Социалните медии носят нови ценности в маркетинг комуникацията.
- Защо социалните мрежи са в помощ на агентите на промяна.
- Как да изградим и поддържаме social media presence.