Лекция „Зелен маркетинг“, управляващ партньор в денкщат България
Магистър „Връзки с обществеността”
klimentina.rasheva@denkstatt.bg
Изразеният ми интерес към околната среда ме доведе до създаването на собствена фирма. Винаги съм виждала връзката между околната среда и социалните проблеми и съм убедена, че нашите ежедневни дейности имат неподозирано въздействие върху Планетата и Хората.
Обичам природата. Това е основната причина да пожелая да работя за нея – виждам заплахите от нашето съществуване и искам да намеря пътя между призивите за промяна и тяхната реализация.
Какво включва лекцията „Зелен маркетинг“?
- Кога да говорим за ангажимента на компанията си?
- Какви са уредите за външна комуникация на дейностите и ангажиментите ни?
- Никоя компания не е 100% устойчива и винаги има за какво да бъде критикувана. Как да се справим с това и да избегнем рисковете?
- Прозрачност, измерени данни
- Доклад за устойчивост
- Грийнуош и претенции по-големи от показателите
- Партньорства със заинтересованите страни
- Примери за успешни и за неуспешни рекламни стратегии
- Как да представяме еко-предимствата на продуктите? Еко не трябва да е основен акцент. Правило за “,а освен това е и еко”.
- Митът за зелените консуматори?
- Примери и стратегии за ценово позициониране на еко-продукти?
- Може ли без традиционна реклама: Patagonia, Stoneyfiel farms, Innocent drinks
- Имиджови за компанията продукти: Toyota Prius, GE’s ecoimagination