Климентина Рашева

Лекция „Зелен маркетинг“, управляващ партньор в денкщат България


Магистър „Връзки с обществеността”

klimentina.rasheva@denkstatt.bg

Изразеният ми интерес към околната среда ме доведе до създаването на собствена фирма. Винаги съм виждала връзката между околната среда и социалните проблеми и съм убедена, че нашите ежедневни дейности имат неподозирано въздействие върху Планетата и Хората.

Обичам природата. Това е основната причина да пожелая да работя за нея – виждам заплахите от нашето съществуване и искам да намеря пътя между призивите за промяна и тяхната реализация.

 

Какво включва лекцията „Зелен маркетинг“?

  • Кога да говорим за ангажимента на компанията си?
  • Какви са уредите за външна комуникация на дейностите и ангажиментите ни?
  • Никоя компания не е 100% устойчива и винаги има за какво да бъде критикувана. Как да се справим с това и да избегнем рисковете?
  • Прозрачност, измерени данни
  • Доклад за устойчивост
  • Грийнуош и претенции по-големи от показателите
  • Партньорства със заинтересованите страни
  • Примери за успешни и за неуспешни рекламни стратегии
  • Как да представяме еко-предимствата на продуктите? Еко не трябва да е основен акцент. Правило за “,а освен това е и еко”.
  • Митът за зелените консуматори?
  • Примери и стратегии за ценово позициониране на еко-продукти?
  • Може ли без традиционна реклама: Patagonia, Stoneyfiel farms, Innocent drinks
  • Имиджови за компанията продукти: Toyota Prius, GE’s ecoimagination

 

Leave a comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.