Журналист, който публикува в „Ролинг Стоун“, „Нейшън“ и „Венити Феър“, те предизвиква да осмислиш какво ти причинява връзката ти с fast food
за книгата
„В момента американците харчат повече пари за fast food, отколкото за висше образование, компютри, компютърен софтуер, нови коли, филми, книги, списания, вестници, видеоклипове и музикални записи, взети заедно.” Това четем в новоизлязлата книга на Ерик Шлосер „Нация на бързото хранене”. „Нация на бързото хранене” описва еволюцията на храненето в Съединените щати и как бумът на fast food съвпада с навлизането на автомобила. Постепенно независимите ресторанти се превръщат в еднотипни места за хранене, които се целят в един основен пазар – семейната единица. Ерик Шлосер разкрива как McDonald’s основават маркетинговата си стратегия на тази на Walt Disney. А тя работи безотказно, защото децата не идват сами в ресторантите, а следвани от своите родители, баби, дядовци. Така се създава и лоялност към бранда, защото децата запазват топли чувства и продължават да посещават McDonald’s и когато пораснат.
Оригинално заглавие: Fast Food Nation
Автор: Eric Schlosser
Превод от английски: Мария Тотоманова-Пенчева
Издатели: Сиела и Горичка
Година: май 2008
Корична цена: 15 лева
Продадени: 147 книги (февруари 2009)
Разходи по издаването: 2 462 лв.
Приходи от продажби: 187 лв. (само от директни продажби, очакваме отчетите от Сиала за продажби на едро)
съдържание
Предисловие
I. По американски
1. Бащите основатели
2. Вашите доверени приятели
3. Зад щанда
4. Успех
II. Месо и картофи
5. Защо пържените картофи са вкусни
6. На пасищата
7. Зъбчати колелца в голямата машина
8. Най-опасната професия
9. Какво има в месото
10. Глобална реализация
Епилог: Какво искате вие
Послеслов: Значението на лудата крава
ще намерите във
- магазин Биомаг в София
- книжарници Книгомания в цялата страна
- книжарници Пингвините в цялата страна
- книжарници Хеликон в цялата страна
- онлайн