Имате брилянтна идея, но нямате наличен капитал, за да я осъществите? Съставили сте бизнес план, чрез който да оползотворявате отпадъци? Измислили сте дрехи, направени от устойчиви материали? Открили сте как да нахраним бедните, да напоим жадните, да стоплим замръзналите? Как да охладим планетата? Изобретили сте вечния двигател? Добре, добре, имаме предложение, четете надолу.
Всъщност, дори няма нужда да е толкова грандиозно – без значение дали сте начинаещ предприемач или вече сте властелин на областта, в която работите, вие можете да се включите в чудесната глобална инициатива на Chivas The Venture WIN THE RIGHT WAY. Единственото условие е идеята, с която участвате, да бъде обществено полезна.
В партньорство с архитектурно студио Funkt и co-working центъра betahaus, Chivas Regal създаде това уютно местенце от снимката най-горе и го нарече “Бюрото за 1 милион долара”, за да ви помогне да развиете проекта си. Трябва просто да се регистрирате на www.chivasdesk.bg, да запазите час на Бюрото, където заедно с екипа си и други участници ще работите по представянето на идеята си пред локалното жури. След като се окажете българският победител, ще имате възможност да представите проекта си в Силициевата долина и да се преборите за част от наградния фонд на The Venture. А защо не и за целия: в крайна сметка вечният двигател не е шега работа. Казахме ли, че наградният фонд е $1 000 000?
Внимание: краен срок за регистриране на проекти на глобалния сайт на инициативата – www.theventure.com – 9-ти януари.
За повече информация и новини следете фесйбук-страниците на Chivas Regal и betahaus, както и www.chivasdesk.bg.
––
Чивас рекламираха в Горичка, като ползваха стандартните ни цени за реклама. За това ние получихме малко над 300 лева, които ще използваме за авторски хонорари. Този материал не е платен. Намерихме кампанията им за приятна, защото дава реална възможност на предприемчиви хора да изпробват социално отговорни бизнес идеи.
А и понякога също пием уиски…